De vreemdste en meest bizarre vondsten in hotelkamers.

Sommige gasten pakken gehaast in en vergeten een laatste controle uit te voeren voordat ze hun hotelkamer verlaten. Dit heeft ertoe geleid dat er veel vreemde en ongewone voorwerpen zijn achtergelaten.

Het is makkelijk om iets achter te laten in je hotelkamer na een verblijf, maar sommige achtergelaten voorwerpen vallen extra op.

Miljoenenhorloges en achtergelaten huisdieren

Volgens het rapport van Hotel zijn enkele van de meest waardevolle voorwerpen die zijn achtergelaten Rolex horloges, Birkin tassen en een horloge met een waarde van bijna 65 miljoen kronen.

Daarnaast heeft het hotelpersoneel andere vreemde en onverklaarbare voorwerpen gevonden, zoals een tand, twee gipsen botten, kunstgebitten, autobanden, pijpen van bouwprojecten en zelfs een rijstkoker.

Lees ook  Dit is waarom je 's avonds niet meteen na het eten een heet bad moet nemen

Sommige gasten zijn er ook in geslaagd om hun huisdieren achter te laten. Medewerkers hebben een kip en een hagedis gevonden in hotelkamers na het uitchecken. Deze zijn later veilig teruggebracht naar hun eigenaren, aldus het rapport.

Als er iets is achtergelaten, doen hotels vaak extra hun best om de spullen terug te brengen. Een medewerker reed bijvoorbeeld 160 kilometer om een paspoort af te leveren, terwijl een andere medewerker een paar blokken om liep om waardevolle spullen terug te brengen voordat een cruiseschip vertrok.

Lees ook  Waarom citroen in je sokken doen: een slimme truc die meer dan één gastvrouw heeft geholpen

“High fives en verbrande toast

Hotels proberen ook tegemoet te komen aan ongebruikelijke verzoeken van gasten, wat tot een aantal vreemde verzoeken heeft geleid.

Zo vroeg een gast om een badkuip gevuld met water uit Evian-flessen, zodat hun kind in het zuiverste water kon baden.

Andere vreemde verzoeken voor roomservice waren een hypoallergeen menu voor een huisdier, verbrande toast, verse geitenmelk, een kaviaarworst en bijna twee kilo bananen.

Eén gast wilde zelfs een high five van een hotelmedewerker om te bevestigen dat het hotel al zijn verzoeken had gelezen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *